In de rubriek kunnen leden van MKBNED zich nader voorstellen. Graag horen wij van u wie u bent en wat u als ondernemer (en als prive persoon!) zoal doet.

Weergaven: 295

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik ben Rob Haenen, 22 jaar oud, woonachtig in Oisterwijk (tussen Tilburg en 's-Hertogenbosch) en inmiddels net afgestudeerd aan de Avans Hogeschool aan de Academie voor Financieel Management (bedrijfseconomie) in 's-Hertogenbosch. 

Sinds dit jaar ben ik officieel begonnen met mijn onderneming Social Accounting, waar het idee zijn oorsprong al kent in september 2009. We bieden rapportages en dashboards aan met daarin zowel financiële- als niet-financiële informatie van een organisatie. Rapportages ontwikkelen we met behulp van Excel en bieden we aan op de website www.socialaccounting.nl. Naast deze activiteit ontwikkelen we ook dashboards op maat voor organisaties. Hierbij geeft de klant zelf zijn wensen aan en wij zullen hierover meedenken en samen naar een eindresultaat gaan werken.

Hallo allemaal,

Als vers lid van MKBNed wil ik me hierbij graag voorstellen. Mijn naam is Sandra Schats en ik werk als zelfstandig adviseur waarbij ik ondernemingen help met hun commerciële of marketing vragen met als doel de commerciële prestaties te verbeteren. Zelf heb ik meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van business development, marketing en distributie management binnen diverse branches.

Verder ben ik gek op reizen, duiken en mountain biken.

Met vriendelijke groet,

Sandra Schats

www.betterbusinessresults.nl

06 15525735

Mijn naam is René Landman, eigenaar van Financieel Wegwijs. Afgelopen periode ben ik als franchisenemer in Noord- Holland werkzaam geweest bij Stichting Besparingsplanner. Ik heb ruim 30 jaar kennis en ervaring opgedaan bij uitkeringsinstanties, intermediairs, banken en verzekeraars. Ik begeleidt en ondersteun particulieren met hun financiële in- en uitgaven. Realiseer samen met de klant honderden euro’s besparingen, waardoor de bestedingsruimte wordt vergroot of op pijl wordt gehouden. Daarnaast, indien nodig en gewenst, werk ik samen met de klant aan een gedragsverandering om (weer) financiële zelfredzaamheid tot stand te brengen.

Mijn speciale aandacht gaat uit, in opdracht van de werkgever, naar werknemers die worden ontslagen te begeleiden van salaris naar uitkering (flinke inkomens achteruitgang!) maar ook werknemers die in de financiële problemen (dreigen te) komen d.m.v. een financieel plan te ondersteunen. Daarnaast richt ik mij ook op de jonge generatie. Bij de generatie twintigers is de zelfredzaamheid op het gebied van financiën groot. Echter is er ook een mate van zelfoverschatting aanwezig die vraagt om regelmatig advies en ondersteuning. In mijn aanpak gebruik ik een onafhankelijke landelijke methode. Uiteindelijk is het mijn doel de consument te behoeden voor schulden, want dat is hard nodig!

Met vriendelijke groet

René Landman

M: 06 81 26 30 26

šwww.financieelwegwijs.nl

RSS

MKBNED Agenda

© 2012   Gemaakt door Michel Eek.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden