MKBNED, waar 4.232 MKBers met elkaar netwerken.
Tags:
Permalink Antwoord van rob op 11 Juli 2011 op 11.42
Permalink Antwoord van Sandra Schats op 2 Januari 2012 op 10.50 Hallo allemaal,
Als vers lid van MKBNed wil ik me hierbij graag voorstellen. Mijn naam is Sandra Schats en ik werk als zelfstandig adviseur waarbij ik ondernemingen help met hun commerciële of marketing vragen met als doel de commerciële prestaties te verbeteren. Zelf heb ik meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van business development, marketing en distributie management binnen diverse branches.
Verder ben ik gek op reizen, duiken en mountain biken.
Met vriendelijke groet,
Sandra Schats
06 15525735
Permalink Antwoord van René Landman op 2 Januari 2012 op 11.27 Mijn naam is René Landman, eigenaar van Financieel Wegwijs. Afgelopen periode ben ik als franchisenemer in Noord- Holland werkzaam geweest bij Stichting Besparingsplanner. Ik heb ruim 30 jaar kennis en ervaring opgedaan bij uitkeringsinstanties, intermediairs, banken en verzekeraars. Ik begeleidt en ondersteun particulieren met hun financiële in- en uitgaven. Realiseer samen met de klant honderden euro’s besparingen, waardoor de bestedingsruimte wordt vergroot of op pijl wordt gehouden. Daarnaast, indien nodig en gewenst, werk ik samen met de klant aan een gedragsverandering om (weer) financiële zelfredzaamheid tot stand te brengen.
Mijn speciale aandacht gaat uit, in opdracht van de werkgever, naar werknemers die worden ontslagen te begeleiden van salaris naar uitkering (flinke inkomens achteruitgang!) maar ook werknemers die in de financiële problemen (dreigen te) komen d.m.v. een financieel plan te ondersteunen. Daarnaast richt ik mij ook op de jonge generatie. Bij de generatie twintigers is de zelfredzaamheid op het gebied van financiën groot. Echter is er ook een mate van zelfoverschatting aanwezig die vraagt om regelmatig advies en ondersteuning. In mijn aanpak gebruik ik een onafhankelijke landelijke methode. Uiteindelijk is het mijn doel de consument te behoeden voor schulden, want dat is hard nodig!
Met vriendelijke groet
René Landman
M: 06 81 26 30 26
© 2012 Gemaakt door Michel Eek.