MKBers volgen elkaar op Twitter. Plaats hier uw Twitter account en volg elkaar!

Laten we elkaar als MKBers volgen op Twitter, en samen bouwen aan een kwalitatief volgers netwerk voor ons allemaal. 

Bent u te volgen op Twitter? Drop uw gegevens hier en volg de anderen die hun gegevens achterlaten. 

Uiteraard kunt u MKBNED ook volgen op Twitter!

Tags: netwerken, twitter

Weergaven: 256

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Goed initiatief! Ik ben zojuist lid geworden hier :-)

www.twitter.com/Bizzo

Bizzo is een online platform voor ondernemers. (Je vindt er nieuwe klanten, koopt voordelig in en verkoopt online je producten of diensten. Je kunt er ook terecht voor concreet advies van collega ondernemers.)

Bizzo wordt momenteel gelanceerd en via Twitter houden we onze volgers op de hoogte van alle ontwikkelingen.

Mijn eigen account: www.twitter.com/lauratuininga

Tot ziens op Twitter :-)

Prima en ik ben te volgen op www.twitter.com/ceo_zivier

Het zijn tweets over de publicaties over het sterkst groeiende online kennis- en leerplatform in Nederland. Je kunt ook meedoen en dan is info te krijgen op kennisdelen@zivier.nl

Volg de twitter account van HAN SENECA van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en kijk wat voor een dienstverlening voor uw MKB-bedrijf van belang kan zijn op het gebied van gezondheid (lees: minder uitval en een hogere arbeidsproductiviteit). Volg: www.twitter.com/HAN_ISBS of kijk op www.han-seneca.nl.

zet mij er maar bij, super idee!
www.twitter.com/motorcursussen

RSS

MKBNED Agenda

© 2012   Gemaakt door Michel Eek.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden