MKBNED, waar 4.232 MKBers met elkaar netwerken.
Laten we elkaar als MKBers volgen op Twitter, en samen bouwen aan een kwalitatief volgers netwerk voor ons allemaal.
Permalink Antwoord van Laura tuininga op 24 November 2011 op 8.22 Goed initiatief! Ik ben zojuist lid geworden hier :-)
Bizzo is een online platform voor ondernemers. (Je vindt er nieuwe klanten, koopt voordelig in en verkoopt online je producten of diensten. Je kunt er ook terecht voor concreet advies van collega ondernemers.)
Bizzo wordt momenteel gelanceerd en via Twitter houden we onze volgers op de hoogte van alle ontwikkelingen.
Mijn eigen account: www.twitter.com/lauratuininga
Tot ziens op Twitter :-)
Prima en ik ben te volgen op www.twitter.com/ceo_zivier
Het zijn tweets over de publicaties over het sterkst groeiende online kennis- en leerplatform in Nederland. Je kunt ook meedoen en dan is info te krijgen op kennisdelen@zivier.nl
Permalink Antwoord van Co van Doesburg op 30 December 2011 op 13.01 Ik doe mee www.twitter.com/covandoesburg
Permalink Antwoord van Lennart van Eekhout op 30 Januari 2012 op 9.01 Volg de twitter account van HAN SENECA van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en kijk wat voor een dienstverlening voor uw MKB-bedrijf van belang kan zijn op het gebied van gezondheid (lees: minder uitval en een hogere arbeidsproductiviteit). Volg: www.twitter.com/HAN_ISBS of kijk op www.han-seneca.nl.
Ik doe graag mee. www.twitter.com/JoostHoevers
zet mij er maar bij, super idee!
www.twitter.com/motorcursussen
© 2012 Gemaakt door Michel Eek.